Сьогодні, 4 лютого рятувальники розповіли про одну із суттєвих проблем для Служби порятунку області, а це - хибні телефонні повідомлення про надзвичайні події, які не мають жодного відношення до завдань, які покладені на службу. Серед них: дитячі пустощі, виклики швидкої допомоги, газової служби, поліції, служб електромереж та інші. Винуватці таких «жартів», на жаль, є як діти так і дорослі.

Специфіка оперативно-рятувальної служби полягає в тому, що вона не може залишити поза увагою жоден виклик. Іноді, поспішаючи на вигадане чиєюсь уявою «замінування», «пожежу» чи ще якусь надзвичайну подію, рятувальники не в змозі надати оперативну допомогу тим, хто потребує її негайно. Адже під час слідування рятувальників у хибному напрямку, паралельно може надійти повідомлення про дійсно реальну біду. У такому разі направлення підрозділів із одного виклику на інший призводить до втрати дорогоцінних хвилин, які вкрай необхідні постраждалим.

Начальник оперативно-координаційного центру ГУ ДСНС України у Хмельницькій області Ігор Пасєка, розповідає: «Звичайно, певну кількість «жартів» можна відсіяти одразу: перша підозра – дитячий голос. Деякі дітлахи одразу ж заливаються сміхом і кидають слухавку. Диспетчери, наче досвідчені психологи, розпізнають їх, іноді єдиним методом, яким вдається вгамувати жартівників – це нагадування, що про це хуліганство можуть дізнатися батьки».


Нагадаємо, що жартівникам, які обрали для розваг телефон екстреної допомоги, що їх дії підпадають під адміністративну та кримінальну відповідальність.

Шановні громадяни, просимо Вас серйозно відноситися до роботи рятувальників і думати про наслідки до яких може призвести хибний виклик.

Нагадаємо, 01 лютого 2020 року рятувальникам довелося відчинити двері квартири в Шепетівці де громадянин відпочивав і не чув дзвінків сусідів. 



Головне управління ДСНС України у Хмельницькій області