Сьогодні, 4 лютого рятувальники розповіли про одну із суттєвих проблем для Служби порятунку області, а це - хибні телефонні повідомлення про надзвичайні події, які не мають жодного відношення до завдань, які покладені на службу. Серед них: дитячі пустощі, виклики швидкої допомоги, газової служби, поліції, служб електромереж та інші. Винуватці таких «жартів», на жаль, є як діти так і дорослі.

Специфіка оперативно-рятувальної служби полягає в тому, що вона не може залишити поза увагою жоден виклик. Іноді, поспішаючи на вигадане чиєюсь уявою «замінування», «пожежу» чи ще якусь надзвичайну подію, рятувальники не в змозі надати оперативну допомогу тим, хто потребує її негайно. Адже під час слідування рятувальників у хибному напрямку, паралельно може надійти повідомлення про дійсно реальну біду. У такому разі направлення підрозділів із одного виклику на інший призводить до втрати дорогоцінних хвилин, які вкрай необхідні постраждалим.

Начальник оперативно-координаційного центру ГУ ДСНС України у Хмельницькій області Ігор Пасєка, розповідає: «Звичайно, певну кількість «жартів» можна відсіяти одразу: перша підозра – дитячий голос. Деякі дітлахи одразу ж заливаються сміхом і кидають слухавку. Диспетчери, наче досвідчені психологи, розпізнають їх, іноді єдиним методом, яким вдається вгамувати жартівників – це нагадування, що про це хуліганство можуть дізнатися батьки».

{banner_art}

Нагадаємо, що жартівникам, які обрали для розваг телефон екстреної допомоги, що їх дії підпадають під адміністративну та кримінальну відповідальність.

Шановні громадяни, просимо Вас серйозно відноситися до роботи рятувальників і думати про наслідки до яких може призвести хибний виклик.

Нагадаємо, 01 лютого 2020 року рятувальникам довелося відчинити двері квартири в Шепетівці де громадянин відпочивав і не чув дзвінків сусідів. 



Головне управління ДСНС України у Хмельницькій області