Сьогодні, 11 березня, Шепетівською міською радою було підписано «Меморандум про співпрацю з комунальними підприємствами та підприємствами, що надають житлово-комунальні послуги» в рамках початку роботи Шепетівської екстреної диспетчерської служби (ШЕДС – 1503).

Метою Меморандуму є взаємодія та координація діяльності органів місцевого самоврядування, комунальних підприємств та підприємств, що надають житлово-комунальні послуги, для створення належної системи роботи аварійної диспетчерської служби на території Шепетівської територіальної громади (Шепетівської екстрено-диспетчерської служби ШЕДС-1503), яка забезпечить невідкладне надання допомоги населенню при виникненні аварійних ситуацій.

«Створення Шепетівської екстреної диспетчерської служби – це, в першу чергу, зручність для наших мешканців, оскільки вони матимуть змогу за одним телефонним номером повідомити про ту чи іншу проблему. Така практика відмінно зарекомендувала себе у інших містах. Та й підзвітність усіх екстрених дзвінків від населення одній структурі дасть змогу додаткового контролю та аналізу.» — коментує Шепетівський міський голова Віталі Бузиль.

Підписантами меморандуму із Шепетівською міською радою стали:
  • Шепетівське підприємство теплових мереж
  • Шепетівське комунальне підприємство водопровідно-каналізаційного господарства
  • ПрАТ «Шепетівкагаз»
  • Шепетівський РЕМ АТ «Хмельницькобленерго»
  • ПП «УК «Управдом»
  • ПП УП «Житлофонд»
  • КП «Шепетівське РЕП»
  • Шепетівське районне управління поліції ГУНП в Хмельницькій області
  • Шепетівський районний сектор ГУДСНС України у Хмельницькій області
  • «Шепетівська станція екстреної медичної допомоги»
  • Адміністративно-комунальна інспекція Шепетівської міської ради
Початок роботи Шепетівської екстреної диспетчерської служби заплановано на 22 березня. З цього дня шепетівчани зможуть повідомляти про наявні проблеми та аварійні ситуації у сфері житлово-комунального господарства.

Інші новини Шепетівки