Як повідомляють у Міністерстві інфраструктури України, визначено першого учасника експериментального проекту допуску приватної тяги на колії Укрзалізниці. Ним стала ТОВ “Українська локомотивобудівна компанія”.

Проект реалізовується з метою виконання одного із зобов’язань України відповідно до угоди про Асоціацію з ЄС – створення конкурентного ринку залізничних перевезень. Як зазначає Владислав Криклій, Міністр інфраструктури України, головна мета міністерства – ліквідувати дефіцит тяги та монополію Укрзалізниці, але при цьому зберегти баланс між тим, щоб захистити інтереси УЗ як перевізника і задовольнити інтереси бізнесу як вантажовідправника.

Відтак, перший відібраний учасник – ТОВ “Українська локомотивна компанія” здійснюватиме курсування приватних локомотивів одразу на 9 визначених дільницях, 8 з  яких пролягають територією нашої області.

Зокрема, приватні локомотиви з’являться на дільницях залізничних колій загального користування за такими напрямками:

  • Стрий – Івано-Франківськ;
  • Тернопіль – Шепетівка;
  • Шепетівка – Калинівка 1;
  • Старокостянтинів 2 – Гречани;
  • Старокостянтинів 1 – Гречани;
  • Старокостянтинів 2 – Калинівка 1;
  • Старокостянтинів 1 – Калинівка 1;
  • Гусятин – Ярмолинці – Гречани;
  • Кам’янець-Подільський – Гуменці – Балин – Дунаївці – Ярмолинці – Гречани.
Всього Комісія з відбору учасників експериментального проекту щодо допуску суб’єктів приватної тяги  розглянула 23 заявки від 10 приватних компаній. Комісія з відбору продовжуватиме роботу надалі.
Прес-служба Хмельницької ОДА