Багато хто з шепетівчан стурбований ситуацією з реформами, які пов’язані з оплатою послуг за світло. В популярних соціальних мережах ми часто бачимо стурбовані запитання на цю тему. Нагадаємо, згідно з новими нормами Закону України «Про ринок електричної енергії» в енергопостачальних компаніях відбулось відокремлення діяльності з розподілу та постачання електричної енергії. 

На території Хмельницької області будуть функціонувати дві компанії:
  • компанія з розподілу електроенергії - існуюче АТ «Хмельницькобленерго»;
  • компанія з постачання електроенергії - новостворене ТОВ «Хмельницькенергозбут».

Ми підготували матеріал з відповідями на основні запитання, які допоможуть нашим читачам розібратися з новим законодавством в сфері оплати послуг за електроенергію.

Що таке Договір споживача, заява - приєднання і як з ними бути?

Щоб мати право споживати електричну енергію, споживачеві необхідно приєднатися до Договору споживача про надання послуг з розподілу електричної енергії, тобто підписати його.

Всі ми отримали заяви-приєднання з платіжками за жовтень або листопад (хто не отримав, їх можна завантажити з офіційного сайту АТ «Хмельницькобленерго»). Перевіряємо вказані там дані, якщо виявляємо неточності, звертаємось до районного РЕМу.

Якщо ж нас все влаштовує, підписуємо документ і: або заносимо його в сервісний центр особисто (працює з 08:00 до 17:15, обідня перерва: 12:00 - 13:00), або надсилаємо поштою за адресою: 30400, м.Шепетівка, вул. Пліщинська, 170.

Увага! Якщо ви не занесли ⁄ не відправили поштою заяву, але продовжуєте користуватись послугами з розподілу електроенергії - це є свідченням того, що ви автоматично приєдналися до Договору споживача про надання послуг і погоджуєтесь з його умовами.
Тому не обов'зково створювати черги і додавати людям роботи, є набагато більш цікаві варіанти провести вільний час. 

Що змінилося особисто для мене після реорганізації організацій?

Перш за все, змінився ваш особовий рахунок. Раніше він мав 6 знаків + код для електронних платежів 14 знаків. Тепер він став 14-значним. Можливо, зміниться вигляд нових платіжок за січень (на жаль, на даний момент точної інформації по них нам не надали).

За січень побутовий споживач отримає рахунок від постачальника універсальної послуги. Але це відбудеться фактично в лютому.
Головною відмінністю буде інший розрахунковий рахунок та назва компанії.

Олена Гриневич
заступник директора з управління якістю ПАТ «Хмельницькобленерго» 


Чи потрібно буде платити за світло двом компаніям?

Насправді ж, ні. Платіжка буде приходити одна, одже оплачувати її ви будете тільки ОДНІЙ компанії.

«Особистий кабінет» на сайті Хмельницькобленерго залишеться?

Так, цей сервіс і надалі буде працювати в звичному режимі.

Куди звернутись, якщо в мене виникли запитання?

Якщо у вас залишились питання, звертайтеся в Контакт-центр Товариства по багатоканальному номеру 0 800 50 50 62 (він безкоштовний) або по номерах 0382 75 52 00 (м. Хмельницький) та 03840 4 17 73 (м. Шепетівка).